دیشب برای اولین بار دخترم پیشم نبود . شب سختی بود . چون دیگه شیرش نمیدم دایی میثم بردش خونه مامان جون . الان هم ازش خبر ندارم که دیشب چطور خوابید . آیا بهانه من را گرفته یا اینکه راحت خوابیده ؟ خدا می داند . امیدوارم که شب آرامی داشته بوده . جملات جدید یکتا گلی...
ما را در سایت جملات جدید یکتا گلی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 89 تاريخ: شنبه 4 اسفند 1397 ساعت: 16:59