خدا را شکر که 98 با تمام سختی ها و پستی و بلندیهاش رفت . ولی سال 99 هم با شیوع بیماری کرونا آغاز شد و رفت و آمد عید را از همه گرفت . همش خونه بودیم و در کنار همدیگر .xa0 ...