
آدمها گاهی اوقات گریه می کنند، نه به خاطر اینکه ضعیف هستند؛ بلکه به خاطر اینکه برای مدت طولانی قوی بودهاند.هرتا مولرغزل و یکتای مندخترهای زیبای منزندگی همیشه جاده اش صاف و هموار نیست.هیچ وقت تو مسیر صاف و هموار قوی بودنتون و ضعیف بودنتون رو اندازه نزنید .وقتی روزها تند و تند میگذره و روزمرگی ها تو رو در خودش غرق میکنه شما فکر میکنی قوی ترین و خوشبخت ترینی ولی ...یه وقتی میرسه که دیگه روزها سرعتش رو کم میکنه و شب ها به زور صبح میشه و اون موقع هاست که باید قوی باشی و بتونی دوام بیارینازنین د...
ادامه مطلب